dilluns, 26 de novembre del 2012

Primers dies amb el meu Rossinyol!

En Bryan i jo ens vam conèixer el 16 de novembre a la festa inicial del Rossinyol. Tots dos estàvem contents i desitjant començar. Per aquest motiu, el dia següent ja vam quedar! 

El dissabte vam fer un tomb per Sant Feliu. Primer vam passejar pel centre i després vam anar per la pujada que hi ha al final de la platja, cap a la muntanya, i fins i tot ens vam perdre! Tota una experiència per ser el primer dia!

Quan ja acabava la trobada ens vam trobar amb un petit estable, on vam trobar gallines i oques inmenses. Ens ho vam passar d'allò més bé amb elles!


La següent setmana vaig anar a buscar-lo a casa i li vaig preguntar què volia fer. Ell és molt tímid i encara s'ha d'acomodar a mi i li era igual a on anar. Vaig explicar-li que havíem d'anar a llocs on vulguessim tots dos, no només jo. De sobte, algú va passar que parlava sobre la bolera i ell de seguida va exclamar: "Ui si, anem a la bolera!". A en Bryan li va fer molta il·lusió perquè feia 5 anys que no hi anava!





BOWLING
 PLATJA D'ARO                 











Finalment, vam anar a sopar al Mc'Donalds a agafar forces! Us deixo una foto de tots dos junts perquè veieu què contents que estavem :)


1 comentari:

  1. va ser una gran experiència passar junts totes aquestes setmanes la que més em va encantar va ser la sortida al mirador de platja d'aro!
    però una que no me l'esperava era anar a la bolera va ser simplement dir GENIAL "!
    moltes gràcies ADRIANA t'estimo molt maca, i crec que ho passarem molt bé quan tinguem més confiansa els dos <3 t'estimo guapetona

    ResponElimina